Subaru BRZ je malé dvoudveřové sportovní auto s pohonem zadních kol. Auto bylo vyrobeno vyloženě pro zábavu a jízdu v zatáčkách. Se zrychlením z 0-100 km za nějakých 6 vteřin je při jeho váze poměrně svižné, ale cílem Subaru nebylo vytvořit auto na zrychlování, ale na ježdění :-)
Auto váží něco okolo 1,2 tuny a má benzínový motor s výkonem 234 koní.
Co mě na BRZ zaujalo
Hned při nástupu do auta mě překvapilo, jak hrozné nízko se v něm sedí a jak má skvěle tvarované a pohodlné sedadla. Celá jízda v něm je až nečekaně pohodlná i přes poměrně velkou tvrdost podvozku auta. Ale to není žádné překvapení, prostě Subaru má podvozky prostě vyladěné, takže dokáže udělat pohodné a přitom tuhé sportovní auto. Další věc, která mě překvapila byl zvuk. Když jsem vyjel mimo město a sešlápl plyn, ozval se doslova kravál, ale v dobrém slova smyslu :-) Okamžitě jsem vypnul rádio a poslouchal jen zvuk motoru.
Komu se líbí tyto malá japonská auta, určitě neváhejte, protože Subaru BRZ bylo do ČR dovezeno jen něco okolo 100 ks a zájemců je mnohem víc. Jestli ho chcete, tak si ho kupte hned. Třeba od Mija Autocentrum v Brně, od kterého jsem měl toto auto půjčené :-)
Proč si BRZ pořídit
Důvodů je hned několik. Auto je (alespoň za mě) moc pěkné, dobře se s ním jezdí a dobře samotné auto jezdí. Kdo chce auto se zadním pohonem, které skvěle jezdí a určitě se s ním dá užít hodně zábavy a s perfektní výbavou, je podle mě Subaru BRZ dobrou volbou.
Druhá věc - počet kusů pro Českou republiku je omezen a údajně je 2x více zájemců než aut, které sem dorazí. Takže nová auta za chvilku nebudou k dispozici a tím pádem cena ojetých půjde určitě nahoru.
Proč jsem Subaru BRZ fotil
Moje fotky se budou používat v prezentaci na webu, sociálních sítích nebo v tisku. Doufám, že se objeví také v časopise Jsem Subarista, který vydává přímo importér Subaru pro ČR.
Další důvod focení byl tisk kalendáře, který se moc povedl, podívat se na něj můžete zde.
Back to Top